Розмір коштів, сплачених Міністерством фінансів юридичним радникам. Натисніть на зображення для збільшення.
Міністерство фінансів відповідно до Бюджетного кодексу може залучати суб'єктів господарювання для надання агентських, консультаційних, рейтингових та інших послуг, необхідних для управління державним боргом, за рахунок коштів державного бюджету.
Хто є юридичними радниками Мінфіну та скільки коштів витрачається на їхні юридичні послуги, - про це міністерство розповіло у відповіді на запит про надання публічної інформації. Документ є у розпорядженні видання "Закон і Бізнес".
Згідно з документом, з 2010 року Міністерство фінансів України співпрацює з юридичною компанією «WHITE & CASE», яка виступає в якості зовнішнього юридичного радника та надає Міністерству фінансів України юридичні послуги та консультації з питань, пов’язаних з випуском, розміщенням та обслуговуванням облігацій зовнішньої державної позики України, представленням інтересів України або Мінфіну в міжнародних судах та іноземних юрисдикціях у зв’язку з облігаціями зовнішньої державної позики України (за виключенням облігацій зовнішньої державної позики в розмірі З млрд дол. США зі строком погашення 20 грудня 2015 року, про це далі) та наданням інших юридичних консультативних послуг, пов’язаних з державним боргом та гарантованим державою боргом України. Як субпідрядників в межах ліміту, встановленого в договорі на оплату її послуг, «WHITE & CASE» залучала адвокатське об’єднання «Лавринович і Партнери» (з 2010 року по 2015 рік) та юридичну компанію «Авеллум Партнерс» (з 2015 рік по теперішній час).
Також Міністерство фінансів залучило компанію «Lazard Freres SAS» (Франція) як фінансового радника та глобального координатора з проведення консультацій щодо здійснення правочинів з державним боргом за державними зовнішніми запозиченнями та гарантованим державою боргом за зовнішніми кредитами (позиками), обслуговування та погашення яких здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, шляхом обміну (зміни умов залучених позик), випуску та продажу боргових зобов’язань держави.
Розпорядженням Кабміну від 04.04.2015 № 318-р було схвалено перелік зовнішніх боргових зобов’язань, щодо яких планувалося вчинення правочинів стосовно зміни умов запозичень, до якого було включено облігації зовнішніх державних позик на суму 3 млрд дол. США з терміном погашення 20 грудня 2015 року. Відповідно до звернення компанії «WHITE & CASE» в 2015 році щодо можливості початку судового або арбітражного провадження проти України за цими єврооблігаціями було рекомендовано залучити іншу міжнародну компанію. То ж фінансовий радник «Lazard Freres SAS» провів відбір юридичного радника і рекомендував компанію «Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan UK LLP», з якою Мінфін і співпрацює у цьому напрямі з 2015 року.
Для надання додаткової юридичної підтримки, консультацій та інших послуг в межах власного ліміту на оплату послуг Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan UK LLP також залучає субпідрядників:
Радник з українського права ТОВ «Астерс Консалт»
Зовнішні англійські баристери для надання допомоги у консультуванні та представництві України:
- королівський адвокат Банкім Сенкі
- королівський адвокат Малколм Шоу
- Саймон Ейтрілл
- Бен Джеффі
- Пан Річард Хойл
- Пан Крістофер Ленглі
- професор Гульєльмо Вердіраме [Guglielmo Verdirame]
- Девід Вольфсон
Зовнішній англійський баристер для надання консультацій з питань міжнародного публічного права Річард Гермер
Зовнішні американські баристери для надання допомоги у консультуванні та представництві України (працівники Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan, LLP):
- Пан Ролло Бейкер
- Пан Бен Корнфелд
Експерти з питань українського права:
- професор Вільям Е. Батлер
- Михайло Савчин
- Микола Кучерявенко
Зовнішній експерт щодо тиску Росії на Україну протягом 2013 року та щодо збитків, яких зазнала Україна у зв'язку з агресією Росії після 2013 року Марк Ален
Надання свідчень з питань фактів - Олена Зубченко
Спеціалізована фірма з розрахунку витрат Practico Ltd
Прикметно, що відповідно до п.3 ст. 2 Закону «Про публічні закупівлі» дія закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є послуги, необхідні для здійснення державних запозичень, обслуговування і погашення державного боргу. То ж залучення суб'єктів господарювання для надання агентських, консультаційних, рейтингових та інших послуг, необхідних для управління державним боргом, не потребує проведення процедури закупівель, а оплата послуг може здійснюватися за рахунок коштів державного бюджету в межах встановлених бюджетних призначень.
Комментариев нет:
Отправить комментарий